eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc z umowaRe: Niezgodnosc z umowa
  • Data: 2006-09-27 18:11:59
    Temat: Re: Niezgodnosc z umowa
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MM" <s...@a...gda.pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:efebtf$su4$1@alf.lan.amelek.gda.pl...


    ale niestety w międzyczasie minęło 10 dni
    > na zwrot "bo tak").
    >
    > Pozostała mi niezgodność towaru z umową. Sprzęt odesłałem, minęły
    > 2 tygodnie i dostałem pismo, w którym sprzedający twierdzi, że
    > sprzęt jest sprawny i uzależnia zwrot sprzętu od zapłacenia za
    > "koszty diagnostyki" (24,40 zł). Ewentualnie może przyjąć zwrot
    > sprzętu, ale potrącając oprócz tej opłaty dodatkowo opłatę za
    > "wypożyczenie" sprzętu (36,60 zł) - dostałbym około 60% ceny, choć
    > zwróciłem towar bez śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
    >
    > Jakby tego było mało - "w przypadku braku odbioru sprzętu po
    > upływie 2 miesięcy od daty przyjęcia do serwisu pobierana jest
    > opłata w wysokości 3% jego wartości za każdy dzień składowania".


    No minelo 10 dni , wiec o zwrocie przy zakupach na odleglosc nie ma juz mowy
    . Chyba ze w momencie zakupu nie zostales poinformowany o takiej mozliwosci
    :))
    A zostales ? :))

    Jezeli sprzedajacy nie poinformowal ciebie o takiej mozliwosci to nie ma 10
    dni .
    To ze tego rodzaju bramka nie dziala u ciebie a dziala u niego nie jest
    wykluczone bierz taka mozliwosci takze pod uwage .
    Przy tak malych kwotach szkoda sobie czasami zawracac gitare .

    Wartosc sprzetu 199 PLN koszty o ktorych piszesz 61 PLN - nie wiem w jaki
    sposob daje ci to 60 % wartosci sprzetu

    Jaca


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1