eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc z umowaRe: Niezgodnosc z umowa
  • Data: 2006-09-27 22:27:16
    Temat: Re: Niezgodnosc z umowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 27.09.2006 MM <s...@a...gda.pl.invalid> napisał/a:
    > producenta, pomogło... ale niestety w międzyczasie minęło 10 dni
    > na zwrot "bo tak").

    Byłeś poinformowany o terminie odstąpienia?

    > Pozostała mi niezgodność towaru z umową. Sprzęt odesłałem, minęły
    > 2 tygodnie i dostałem pismo, w którym sprzedający twierdzi, że

    Minęły równo 2 tyg czy więcej?

    > sprzęt jest sprawny i uzależnia zwrot sprzętu od zapłacenia za
    > "koszty diagnostyki" (24,40 zł). Ewentualnie może przyjąć zwrot
    [..]
    > W tej chwili nie mam ani sprzętu, ani pieniędzy. Sprzęt chyba
    > nie był wystarczająco drogi, by warto było się sądzić...
    > Jaki proponujecie zrobić następny krok?

    Jeśli powyższe terminy są ok, to zapłacić, ewentualnie poprosić o pomoc
    Federację Konsumentów choć nie wiem czy warto się szamotać - pewnie trzeba
    będzie powołac biegłego i będzie to większy wydatek niż te 25 zł, a może
    się ostatecznie okazać że sprzęt jest faktycznie sprawny.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1