-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Monika Kowalik" <k...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Niezgodność z towaru z umową - pytania??
Date: Wed, 14 Nov 2007 08:46:46 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <fheclm$fcp$1@inews.gazeta.pl>
References: <fhceom$n8k$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: sybilla.iung.pulawy.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1195030006 15769 172.20.26.233 (14 Nov 2007 08:46:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Nov 2007 08:46:46 +0000 (UTC)
X-User: kowalikm
X-Forwarded-For: 217.113.158.24
X-Remote-IP: sybilla.iung.pulawy.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:497364
[ ukryj nagłówki ]Domix <d...@w...pl> napisał(a):
> Jest to oczywistym kłamstwem i popularną wymówką serwisów,
Zgadzam się. Sama miałam podobną sytuację jakieś 3 lata temu. 3 tygodnie przed
upływem rocznej gwarancji telefon błyskawicznie się rozładowywał. W salonie od
razu powiedziano mi, że to bateria (oczywiście na beterię była gwarancja
krótsza). Naciągnięto mnie na koszty, a efekt był żaden. Potem telefon spędził
w serwisie ok. 2 tygodni. Wymieniono podobno jakiś termistor (cokolwiekby to
było). Po ok. 2 dniach okazało się, że problem zupełnie nie ustąpił czyli nie
usunięto usterki, ale teoretycznie było już po gwarancji. Poszłam do salonu i
chciałam oddać go z powrotem argumentując, że przecież okres gwarancji się
wydłużył o pobyt telefonu w serwisie. Pan ze szczerym uśmiechem i miłymi
słowami poinformował mnie, że owszem gwarancja wydłużyła się ale tylko na
wymieniony element.
Ręce mi opadły, ale nie chciało mi się już kłócić, bo w tych salonach i tak
nic nie można załatwić - klepią tylko wyuczone formułki "grzecznie" lejąc na
klienta, który przychodzi z reklamacją. Szkoda mi było czasu na latanie z
listami - kończyła się umowa i miałam drugi tel., ale na początku umowy z
pewnością bym nie odpuściła.
Życzę powodzenia...mam nadzieję, że załatwisz to najszybciej jak się da.
Federacja konsumentów ma pewnie tysiące takich spraw - może zadzwonisz na
infolinię tam zapewne podpowiedzą Ci jakie chwyty stosują zazwyczaj operatorzy
w takich sytuacjach...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.07 08:47 Marcin Debowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rower przypięty do mojego
- Kąsaltig Grub
- Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- Nordstrim
- obostrzenia
- ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- Korekta prognozy
- ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- Czy można orzekać po pijaku?
- reparacje
- ustawienie przetargu
- Przeszukiwanie baz i netu
- Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
Najnowsze wątki
- 2024-07-09 Rower przypięty do mojego
- 2024-07-09 Kąsaltig Grub
- 2024-07-08 Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- 2024-07-06 Nordstrim
- 2024-07-06 obostrzenia
- 2024-07-05 ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- 2024-07-04 Korekta prognozy
- 2024-07-04 ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- 2024-07-03 Czy można orzekać po pijaku?
- 2024-07-02 reparacje
- 2024-07-02 ustawienie przetargu
- 2024-07-02 Przeszukiwanie baz i netu
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni