eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - jak to w końcu jestRe: Niezgodność towaru z umową - jak to w końcu jest
  • Data: 2006-02-17 16:37:15
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - jak to w końcu jest
    Od: maczek <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    No Name napisał(a):
    > [...]żądam wymiany na nowy.[...]
    > Sprzedawca oświadcza, że będzie naprawiał a ja oświadczam, że chcę wymienić
    >
    > I kto tu ma rację?

    Jeśli zażądałeś wymiany na nowy, to sprzedawca - gdy uznał reklamacje
    - ma obowiązek najpierw zrealizować ją zgodnie z Twoimi żądaniami.
    Dopiero, gdy wymiana będzie dla Niego niemożliwa, albo będzie pociągać
    nadmierne koszta może zdecydować się na naprawę.
    To samo w odwrotną stronę - jeśli zażądałeś naprawy, a dla sprzedawcy
    jest to niemożliwe albo zbyt kosztowne może produkt wymienić.

    Tak więc w tym wypadku jeśli wymiana towaru jest dla tego sprzedawcy
    możliwa i uznał On reklamację - ma On obowiązek wymienić produkt na
    nowy.

    Pozdrawiam
    Maczek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1