eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy › Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
    Date: Fri, 24 Aug 2007 09:34:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <fam1mn$ovt$2@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    <fal1od$11k$1@inews.gazeta.pl> <5...@z...router>
    <fal4v6$b85$1@inews.gazeta.pl> <u...@z...router>
    <fam1h8$ovt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187940887 25597 83.12.145.60 (24 Aug 2007 07:34:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Aug 2007 07:34:47 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 000768-0, 2007-08-23), Outbound message
    In-Reply-To: <fam1h8$ovt$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.6) Gecko/20070728
    Thunderbird/2.0.0.6 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:482343
    [ ukryj nagłówki ]

    PlaMa pisze:

    > No ogólnie wiem co chcesz powiedzieć, ale tak czy siak, ja miałem taką
    > sytuację, że przychodzę "15 dnia" i proszę o nowy telefon, oni: ale my
    > dzwoniliśmy do pana. Odpowiedziałem, że nie dzwonili, a jak sprzedawca
    > się zapierał to wyjąłem telefon i pytam, się z jakiego numeru dzwonili.
    > Z zastrzeżonego. "Ale panie jak zastrzeżonych nie odbieram". Zrobił
    > kwaśną minę, pokłócił się trochę, zażyczył abym do Motoroli odwołania
    > wysyłał, a jak dalej upierałem się przy swoim, to zadzwonił do centrali
    > i po chwili przyniósł mi nowy fon :)

    Myślę że musimy tu uwzględnić dobrą wolę. Tak jak sprzedawca musi się
    starać dostarczyć odpowiedź na zgłoszoną wadę, ale nie musi jej
    dostarczyć (bo klient unika kontaktu), tak i klient musi wykazać dobrą
    wolę i chcieć odebrać to zawiadomienie, ale z pewnych względów do tego
    nie doszło, np. rozsądne moim zdaniem nie odbieranie telefonów z
    zastrzeżonych numerów.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1