eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy › Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
    Date: Fri, 24 Aug 2007 09:31:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <fam1h8$ovt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    <fal1od$11k$1@inews.gazeta.pl> <5...@z...router>
    <fal4v6$b85$1@inews.gazeta.pl> <u...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187940712 25597 83.12.145.60 (24 Aug 2007 07:31:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Aug 2007 07:31:52 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 000768-0, 2007-08-23), Outbound message
    In-Reply-To: <u...@z...router>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.6) Gecko/20070728
    Thunderbird/2.0.0.6 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:482342
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:

    >>> To nic MZ nie da. Listu tez nie musisz odbierać, nie? Wystarczy, że
    >>> sprzedawca dzwoniąc pod prawidłowy numer wykazał należytą staranność.
    >> W sumie to trzeba udowodnić : )
    >> Jak sie nie odbierze to na bilingu nic nie bedzie :)
    > Świadkowie, mogą mieć centralke rejestrującą połączenia (i ich próby)...
    > trochę sposobów się pewnie znajdzie jak już raz trafią na cwaniaka który
    > tak to zapragnie wykorzystać :) Potem to sąd oceni a wcześniej biegły
    > zaopiniuje. A jak zaopiniuje poztywnie to koszty tego całego zamieszania
    > obciążą zapewne konsumenta. Dodatkowo, zwróć uwagę, że sklep nie ma
    > interesu prawnego w unikaniu w takiej sytuacji kontaktu z konsumentem.
    > Wręcz przeciwnie, więc w grę chodzi tylko zaniedbanie.

    No ogólnie wiem co chcesz powiedzieć, ale tak czy siak, ja miałem taką
    sytuację, że przychodzę "15 dnia" i proszę o nowy telefon, oni: ale my
    dzwoniliśmy do pana. Odpowiedziałem, że nie dzwonili, a jak sprzedawca
    się zapierał to wyjąłem telefon i pytam, się z jakiego numeru dzwonili.
    Z zastrzeżonego. "Ale panie jak zastrzeżonych nie odbieram". Zrobił
    kwaśną minę, pokłócił się trochę, zażyczył abym do Motoroli odwołania
    wysyłał, a jak dalej upierałem się przy swoim, to zadzwonił do centrali
    i po chwili przyniósł mi nowy fon :)


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1