eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Konrad" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową
    Date: Tue, 19 Jul 2011 08:18:54 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <j037ko$1fg$1@news.onet.pl>
    References: <j02812$nik$1@inews.gazeta.pl> <j02f66$c5t$1@news.onet.pl>
    <j02hi1$ha5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-60-24.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311056344 1520 84.10.60.24 (19 Jul 2011 06:19:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 06:19:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Antivirus: avast! (VPS 110718-1, 2011-07-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683540
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Netx" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j02hi1$ha5$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2011-07-19 01:21, s...@a...pl pisze:
    >>> W związku z tym zamiast odbierać dysk nowy, chcę złożyć reklamację z
    >>> tytułu niezgodności z umową i domagać się zwrotu kasy - ponieważ nowy
    >>> dysk
    >>> będzie miał ten sam "bug" a inne dyski jakie mają w ofercie są
    >>> wolniejsze
    >>> od tego co kupiłem.
    >>
    >> 1. Twoje domysły nie mogą być powodem reklamacji.
    > 1.1 Ja nie chcę reklamować nowego dysku tylko ten co oddałem i uznali
    > (serwis producenta uznał) że jest wadliwy (bo chcą mi dać nowy egzemplarz
    > który już jutro ma być w salonie do odebrania)

    To ładnie z ich strony - generalnie nie muszą.
    Przypuszczam że nie będą mieli absolutnie żadnego problemu żeby udowodnić ci
    że dysk jest sprawny - wystarczy że uruchomią na nim test producenta.
    Z czytania forów można jedynie wycągnąć wniosek że ludzie to idioci.


    Konrad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1