eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Data: 2011-07-19 06:18:54
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: "Konrad" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Netx" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j02hi1$ha5$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2011-07-19 01:21, s...@a...pl pisze:
    >>> W związku z tym zamiast odbierać dysk nowy, chcę złożyć reklamację z
    >>> tytułu niezgodności z umową i domagać się zwrotu kasy - ponieważ nowy
    >>> dysk
    >>> będzie miał ten sam "bug" a inne dyski jakie mają w ofercie są
    >>> wolniejsze
    >>> od tego co kupiłem.
    >>
    >> 1. Twoje domysły nie mogą być powodem reklamacji.
    > 1.1 Ja nie chcę reklamować nowego dysku tylko ten co oddałem i uznali
    > (serwis producenta uznał) że jest wadliwy (bo chcą mi dać nowy egzemplarz
    > który już jutro ma być w salonie do odebrania)

    To ładnie z ich strony - generalnie nie muszą.
    Przypuszczam że nie będą mieli absolutnie żadnego problemu żeby udowodnić ci
    że dysk jest sprawny - wystarczy że uruchomią na nim test producenta.
    Z czytania forów można jedynie wycągnąć wniosek że ludzie to idioci.


    Konrad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1