  • Data: 2011-07-19 00:02:04
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-19 01:21, s...@a...pl pisze:

    > 1. Twoje domysły nie mogą być powodem reklamacji.
    1.1 Ja nie chcę reklamować nowego dysku tylko ten co oddałem
    i uznali (serwis producenta uznał) że jest wadliwy (bo chcą
    mi dać nowy egzemplarz który już jutro ma być w salonie do
    odebrania)
    1.2 Z tego co przypuszczam to nie ja ma udowodnić że dysk
    jest wadliwy tylko oni że jest odwrotnie
    1.3 Na forum producenta można przeczytać że problem
    występuje. Są nawet sondy z prezentacją graficzną wyników, z
    których wynika u jakiego procenta użytkowników występuje
    problem. To samo na Polskich forach
    1.3 Nowy dysk ma zapewne to samo oznaczenie modelu, więc nie
    różni się od tego co oddałem do naprawy. Co najwyżej firmware
    jest nowszy ale i tak nie rozwiązuje problemu - z tego co
    czytam na sieci.

    > 2. Jeśli o tym, o czym piszesz, zostałeś poinformowany przez sprzedawcę lub
    > producenta, to także nie ma powodów do skałdania reklamacji. Kupiłeś bowiem
    > coś, co jest zgodne z opisem sprzedawcy/producenta.

    Nie zostałem poinformowany. Na fora i wiadomości w Internecie
    o problemach z tym modelem dysku natrafiłem już po zakupie,
    kiedy sam zaobserwowałem że dysk nie działa jak powinien.
    Przy zakupie nie wpadłbym na to że ten model dysku jest
    wadliwy bo należał do najdroższych a z opisu na stronie
    Komputronika wynikało że jest tip-top najszybszy itd.