    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niewywiązanie się z umowy a zwrot zadaktu
    Date: Fri, 16 May 2008 06:36:54 +0200

    > Ale opoznienie to czego dotyczy? Z tego co piszesz zdaje sie ze montazu w
    > ogole(?)
    > Przeciez zamontowali Ci okna i zdaje sie w terminie a dopiero podczas
    > montazu okazalo sie, ze jedno okazalo sie wadliwe - to jednak inna broszka

    Ja w swojej swiadomości założyłem, że oni nie wykonali do tej pory
    przedmiotu umowy bo zamówiłem 14 okien a zamontowali 13 okien, nie
    zatwierdzilem im protokołu odbioru więc wydawało mi się, że mogę np zerwać z
    nimi umowę z ich winy

    > buehehe :->

    To po co ja płaciłem zadatek, meili czas do 02.05.2008 plus 7 dni na
    wyrodukowanie i zamontowanie okien nie zrobili tego według mnie.

    > Pytanie zasadnicze: jestes tu konsumentem? (zakladam, ze tak)

    Tak

    > Ogolnie masz w pierwszej kolejnosci uprawnienie do zadania naprawy /
    > wymiany na nowe wadliwego okna. I na razie w zasadzie tyle. Mozesz im
    > jeszcze pismo wyslac - ze zadasz doprowadzenia wadliwego go do stanu
    > zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowe.
    > Jak nie naprawia w terminie, to ewentualnie mozesz zadac obnizenia ceny.

    Tylko że ja nadal nie mam tego ostatniego okna jest pusta dziura, na okna
    czekałem 6 tygodni i teraz widzę że chyba znowu będę musiał tyle czekać. Mam
    juz dość fuszerek robionych przez znanych producentów i zaczyna mnie krew
    zalewać, ale niestety to sytuacji nie zmieni. Skoro nic innego nie mogę
    zrobić jak grozić im palcem to całą sytuację opisze na grupach budowlanych,
    na forach muratora itp. . Może choć jedną duszę uratuje przed partaczami