  • Data: 2008-05-16 06:21:34
    Temat: Re: Niewywiązanie się z umowy a zwrot zadaktu
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko że ja nadal nie mam tego ostatniego okna jest pusta dziura, na okna
    > czekałem 6 tygodni i teraz widzę że chyba znowu będę musiał tyle czekać. Mam
    > juz dość fuszerek robionych przez znanych producentów i zaczyna mnie krew
    > zalewać, ale niestety to sytuacji nie zmieni. Skoro nic innego nie mogę zrobić
    > jak grozić im palcem to całą sytuację opisze na grupach budowlanych, na forach
    > muratora itp. . Może choć jedną duszę uratuje przed partaczami

    Jeśli potraktować, że ostatnie okno nie zostało zamontowane z powodu Twojej
    reklamacji, to możesz jeszcze długo poczekać. Trzeba to zrobić niezwłocznie, a
    ten termin w przypadku tej firmy wynosi 6 tygodni (taki cykl produkcyjny).

    Mam dziwne wrażenie że lepiej byłoby, gdyby Ci zamontowali to wadliwe okno i
    teraz je na nowo wywalali... Usterka to normalna rzecz i nie ma co beczeć. Jeśli
    coś straciłeś, żądaj odszkodowania. Nic nie stoi na przeszkodzie. Tylko miej na
    uwadze to, że jak podpadniesz, to w przypadku reklamacji bedziesz zawsze czekał
    ustawowe terminy... Taka złosliwość wielu okniarzy.