  • Data: 2008-05-16 20:28:59
    Temat: Re: Niewywiązanie się z umowy a zwrot zadaktu
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g0j956$sps$1@news.onet.pl...

    > Jeśli potraktować, że ostatnie okno nie zostało zamontowane z powodu
    > Twojej reklamacji, to możesz jeszcze długo poczekać. Trzeba to zrobić
    > niezwłocznie, a ten termin w przypadku tej firmy wynosi 6 tygodni (taki
    > cykl produkcyjny).

    Qrde ale to okno miało wybitą szybę i podrapaną ramę żeby je naprawić
    musieliby
    je po zapiankowaniu i zakotwieniu wyrywać i wymienić profile w fabryce.

    > Mam dziwne wrażenie że lepiej byłoby, gdyby Ci zamontowali to wadliwe okno
    > i teraz je na nowo wywalali... Usterka to normalna rzecz i nie ma co
    > beczeć. Jeśli coś straciłeś, żądaj odszkodowania. Nic nie stoi na
    > przeszkodzie. Tylko miej na uwadze to, że jak podpadniesz, to w przypadku
    > reklamacji bedziesz zawsze czekał ustawowe terminy... Taka złosliwość
    > wielu okniarzy.

    I tak już podpadłem.... taki zasrany świat, dostane 10 zł na otarcie
    łez..... A wywaliłem 10500 zł czekałem 6 tygodni
    ba nawet mam już bramę garażową, budynek byłby zamknięty gdy nie brak okien.
    Dołączę jeszcze skan protokołu może to coś da.
    http://marcinfenek.pop.e-wro.pl/Michal/Protokol.JPG