eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiewydanie świadectwa pracy, odszkodowanie, kupno mieszkaniaRe: Niewydanie świadectwa pracy, odszkodowanie, kupno mieszkania
  • Data: 2009-06-15 09:56:37
    Temat: Re: Niewydanie świadectwa pracy, odszkodowanie, kupno mieszkania
    Od: jkr <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może potrafisz wskazać RACJONALNE powiązanie tych dwóch aspektów?
    > Co ma kurwa świadectwo pracy do umowy przedwstępnej przy kupnie
    > mieszkania?

    Załóżmy, że podpisałem umowę przedwstępną kupna mieszkania, potem się
    zwalniam, potem niedostaję świadectwa pracy w terminie, potem bank do
    którego występuje o kredyt mi go nie wydaje ponieważ nie mam owego
    świadectwa, więc nie mogę udowodnić faktu ciągłości zatrudnienia.
    Potem z racji niemożności zapłacenia pieniędzy za mieszkanie w
    terminie tracę wpłaconą przy umowie przedwstępnej zaliczkę.

    Takie to trudne do zrozumienia?

    > Zajebiste .... KP utożsamia z KC ..:)))))

    Art. 99. Kodeksu pracy :
    § 1. Pracownikowi przysługuje roszczenie o naprawienie szkody
    wyrządzonej przez pracodawcę wskutek niewydania w terminie lub wydania
    niewłaściwego świadectwa pracy.
    § 2. Odszkodowanie, o którym mowa w § 1, przysługuje w wysokości
    wynagrodzenia za czas pozostawania bez pracy z tego powodu, nie
    dłuższy jednak niż 6 tygodni.
    § 3. skreślony.
    § 4. Orzeczenie o odszkodowaniu w związku z wydaniem niewłaściwego
    świadectwa pracy stanowi podstawę do zmiany tego świadectwa.

    Tak, czas skończyć długi weekend i odstawić dragi, ewidentnie :)

    Pozdrawiam
    Jola