eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuznana reklamacja ... › Re: Nieuznana reklamacja ...
  • Data: 2009-01-14 17:25:17
    Temat: Re: Nieuznana reklamacja ...
    Od: "Fox" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik " Michał Ś." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gkk9pp$3dk$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > mam następujący problem. .

    Ja bym zrobił tak Zgłosił reklamacje korzystając z ustawy nie później niż
    dwa miś od daty powstania wady żądanie zwrot kasy naprawa

    1 Poczekał na pismo w którym by sie ustosunkowali do reklamacji termin 14
    dni

    2 Jeżeli nie przyszło by pismo w przeciągu 14 dni, dla pewności poczekać 21
    to moje żądania stają sie zasadne i żądam zwrotu kasy. (straszyc sądem i
    nieodbierać sprzętu!!!!)

    Na cwaniactwo trzeba cwaniactwem bo na pewno żaden sklep nie jest w stanie
    wysłać do serwisu i orzec w terminie 3 dni sam czas transportu kurierem to
    około3-4 dni w ta i z powrotem.



    Pozdr.

    F


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.09 14:07 geres
  • 18.01.09 13:38 Fox

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1