eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuznana reklamacja ... › Re: Nieuznana reklamacja ...
  • Data: 2009-01-18 13:38:14
    Temat: Re: Nieuznana reklamacja ...
    Od: "Fox" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    >Jak mają serwis na miejscu albo rzeczoznawca jeździ po sklepach wtedy nie
    >trzeba korzystać z żadnych kurierów.



    Jeżeli to jest sklep firmowy w siedzibie producenta to tak.

    Jeżeli jest to sieć sklepów to mają jedno miejsce i jednego rzeczoznawcę,
    który na pewno nie jeździ po sklepach (cięcie kosztów) tańszy jest kurier.



    >Poza tym mogą oni mieć własny transport i nie korzystać z usług kurierów.
    >Wówczas 3 dni wystarczą.

    Jeżeli maja własny transport to nawet dłużej to może trwać. Z reguły jest
    tak ze są określone dni, dwa razy w tygodniu kiedy przyjeżdża i jest
    dostarczany towar odbierane są reklamacje, jedzie to do bazy przeładunkowej
    i wtedy do centrali. Każda szanującą się sieć korzysta z kurierów w celu
    rozpatrywania reklamacji ze względu na koszty czas transportu i mniejsze
    problemy logistyczne.





    Pozdr

    F


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1