    From: "Bynio" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprawnione korzystanie z konta na Naszej Klasie
    Date: Mon, 27 Oct 2008 22:10:34 +0100

    Użytkownik "Mia" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b45cad97-c5d4-4bad-84de-eda4e644f75a@u28g2000hs
    c.googlegroups.com...
    Witam,

    dziś zorientowałam się, że ktoś korzysta z mojego konta na Naszej
    Klasie. Nie korzystam często z tego serwisu, dlatego dopiero po 2
    tygodniach odnotowałam ten fakt po tym jak zauważyłam posty pisane
    teoretycznie przeze mnie w momencie kiedy byłam zupełnie poza domem
    bez komputera. Chciałabym przede wszystkim wiedzieć skąd osoba się
    logowała na moje konto wtedy kiedy pisała posty, czy mam prawo wymagać
    od administracji Naszej Klasy adresy IP i co potem mam prawo zrobić
    aby wyjaśnić tą sytuację? Chciałbym aby to tylko na naszej klasie ktoś
    wchodził na moje konto ale obawiam się, że ktoś mógł poznać więcej
    moich haseł. Proszę o radę.

    możliwe ż ez jakiegoś komputera sie logowałaś i ktoś przechwycił potem
    twoje hasło