  • Data: 2018-01-24 20:46:12
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewna jest śmierć i podatki. Widziałem opinię patomorfologa, z której
    > wynikało, że facet znaleziony w rzece ze złamanym kręgosłupem zmarł i
    > nie żyje. Nie wiadomo, co spowodowało obrażenia, ale niewątpliwą
    > przyczyną zgonu była niewydolność krążeniowo-oddechowa. Z tym, że do
    > końca nie ustalono, czy spowodowana przerwaniem rdzenia na odcinku
    > szyjnym, czy zachłyśnięciem sie wodą.

    Czyli jednak coś więcej napisał. Jeszcze raz - szanujmy się - gdyby
    znalazł w tchawicy cialo obce, to napewno by o tym napisał. Gdyby były
    ślady pobicia, sińce też. Suche stwierdzenie, że śmieć nastąpiła wskutek
    NKO bez dalszych stwierdzeń, sugeruje po prostu brak udziału osób
    trzecich i tyle. A już na pewno nie sugeruje spowodowania śmierci przez
    osobę trzecią. Opierajmy się na dostępnych informacjach a nie tworzmy
    niesamowite teorię. Bo zaraz dojdzemy do ufo, specnazu i chińskich
    komandosów - jak udowodnisz, że nie?

    > Tu nie ma co się śmiać. To jest po prostu normalne sformułowanie
    > związane z zatrzymaniem się akcji serca.

    Z tym że jak występują dodatkowe okoliczności to się je jednak w wyniki
    wpisuje. Inaczej sekcja nie miałaby sensu bo każda miałaby taki sam
    protokół.

    > Nie, pozostaje szereg innych możliwości, ale pod żadnym pozorem nie będę
    > ich tu rozpowszechniał, bo jeszcze jakiś oszołom za chwile to dopadnie i
    > będzie w gazecie pisał, czy wyeliminowano to ..., bo przecież tak mogło
    > być. Uwierz, ze możliwości jest od pyty, a na niektóre zachowanie matki
    > wpływ mogło mieć, a na inne raczej nie.

    Wolałbym argumenty niż wiarę na słowo, że prokurator to dobry wyjek co z
    dobroci serca rozdaje ludziom zarzuty.

    Shrek