eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy serwis fotoRe: Nieuczciwy serwis foto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto
    Date: Fri, 19 Aug 2011 09:26:01 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Sender: Mark <>
    Message-ID: <1...@s...wot>
    References: <e...@b...googlegroups.com>
    <j2jter$qnr$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: remote.unitech.biz.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313738872 11243 77.252.242.228 (19 Aug 2011 07:27:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Aug 2011 07:27:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686131
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 22:42:37 +0200, gacek napisał(a):

    > Ale jeśli naprawa aparatu kosztowała te 340 zł (np. 200+godzina
    > pracy+marża), to ty korzystasz na czyimś błędzie i tyle.

    Przepraszam, ale to co piszesz jest tak zalosnie glupie ze az zal
    komentowac.
    Po to serwisy robia wycene, bardzo czesto platna zreszta, by ocenic koszty
    naprawy. I jesli cene nie jest uwarunkowana - np "moze okazac sie ze po
    wymianie tego czy tego, konieczne bedzie wymienienie jeszce tego, ale to
    mozna sprawdzic dopiero po zamontowaniu, co moze zwiekszyc koszt" a podana
    jest na sztywno, to jest ona obowiazujaca, a kazda zmiana ceny winna byc
    skonsultowana ze zlecajacym
    To jest umowa, i zlecajacego nie interesuje jakich kryteriow wyceny uzyl
    serwis - podano mu cene, na ktora zgodzily sie obie strony, zlecajaca
    dodatkowo twierdzi ze kilkakrotnie potwierdzala jeszcze ta cene, wiec zmiana
    ceny jest w takiej sytuacji bezprawna i o jakim bledzie tu mowa?
    Blad w wycenie - *wstrzymanie* naprawy do czasu potwierdzenia przez
    zlecajaca nowej ceny lub rezygnacji, a nie samowolne obciazanie klientki
    podwyzszona cena.

    > Nie zapłacisz więcej?
    > To nie to, że wybroniłaś się przed próbą oszustwa, tylko wykorzystałaś
    > czyjś błąd żeby wyciągnąć stówę.

    Tani populizm i demagogia.
    Biznes jest biznes. A za bledy sie placi. Swoje, a nie czyjes.


    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1