  • Data: 2012-11-26 21:51:10
    Temat: Re: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    w...@o...pl wrote:

    > Ogolnie tak, moglem sprzedac nerke albo samochod, pozyczyc od mafii albo obrobic
    bank. czy wobec tego nie da rady?

    pytalem, czy w ogoel mogles na szybko wziac kredyt, a nie sprzedac nerke.

    Odpowiedziales nie na temat, mowiec, ze w Polsce nie.
    Wiec sie pytam jak nie w Polsce, to czy wogole wliczajac marsa i ksiezyc
    mogles taki kredyt wziac.
    Nie wiem o jakie kwoty chodzi ale wez pod uwage, rowniez np. mozlwosc
    wyplaty gotowki z karty kredytwoej spłacony w miare rozsadnym czasie
    dlugoterminowym kredytem znacznie nizej oprocentowanym.

    jesli wykazesz, ze straty z niezawarcia kontraktu bylyby wyzsze i to
    byla jedyna mozliwosc zdobycia pieniedzy to wowczas jakies szanse
    odzyskania odsetek masz.

    Generalnie, zanim dostaniesz cos wiecej niz odsetki musisz wykazac, ze
    wyczerpales rozsadne mozliwosci zdobycia kasy. np przedstaw w sadzie
    odmowe udzielenia kredytu w bankach w ktorych masz karty kredytowe i konta.