  • Data: 2012-11-26 23:02:19
    Temat: Re: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    w...@o...pl wrote:

    > Dokladnie tak, mialem juz umowy. Tak jak pisalem to nie problem udowodnic ze go
    stracilem przez ten fakt, mam na to milion dowodow, problem tylko w tym czy prawo
    dopuszcza taka odpowiedzialnosc.

    dopuszcza, ale dalej nie wdze szans.

    jakby on jeszcze byl czescia tej umowy i np. nie dostarczyl kasy, ktora
    obiecal to moze bys cos ugrał.

    Inaczej kazda firm ktora splajtowala zwalilaby wine na swoich dluznikow
    domagajac sie odszkodowania.
    Dołącz do tych od autostrad.

    Nic mądrego po za tym, zebys sobie poszukal porządnego prawnika kutego
    na cztery nogi nie da sie doradzic.