    From: "pamana" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy kupujący na Allegro
    Date: Thu, 17 Jun 2004 13:53:15 +0200

    > Mam taką sprawę: moja dziewczyna wystawiła na licytację kilka przedmiotów.
    > Znalazł się na nie chętny, wygrał licytację kilku z nich (na sumę 210zł).
    > Moja kobieta w dobrej wierze (facet miał kupę pozytywnych komentarzy)
    > wysłała mu wygrane przedmioty jeszcze zanim otrzymała za nie pieniądze. No
    > i tu się zaczynają schody - nie dostała pieniędzy.

    sorry ale dziewczyna jest chyba blondynka .
    jak mozna zaufac facetowi którego sie nie zna itp. pozytywy o niczym nie
    swiadcza ,zawsze moze byc ten pierwszy raz dla oszusta.
    nie wiem jak to wyglada od strony prawnej ale jak dla mnie na takie zakupy
    nie ma zadnego prawnego nakzau zaplaty itp .nie ma umowy itp .
    nie wy pierwsi i nie ostatni ,znam (niestety)laske ktora sie tym szczyci ze
    oszukuje ludzi na wieksze pieniadze i co chcwila zmienia nicki na allegro.
    p.