  • Data: 2004-06-17 13:57:11
    Temat: Re: Nieuczciwy kupujący na Allegro
    Od: Grzegorz Polakow <p...@o...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jun 2004 15:21:17 +0200, Przemyslaw Rokicki wrote:

    > nie robcie z tej grupy takiego gowna jakim jest alt.pl.allegro, tam z atkimi
    > pytaniami.
    >
    > P.

    Gdybyś przeczytał dokładnie moją wiadomość, zauważyłbyś, że moje pytania
    odnoszą się do warunków jakie spełnić trzeba przy wniesieniu pozwu i
    udowodnieniu powstałego długu. Fakt, iż umowa zawarta została za
    pośrednictwem Allegro nie jest według mnie wystarczającym powodem aby o
    sprawy związane z prawem pytać gdzieś indziej niż na pl.soc.prawo.

    Zaczynam się juz oswajać z myślą, że nie dostanę żadnej konkretnej
    odpowiedzi, a jedynie parę obelg w stosunku do mojej dziewczyny i przy
    okazji kilka bluzgów na mnie. Ot, życie.