eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNietypowa reklamacja › Re: Nietypowa reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietypowa reklamacja
    Date: Mon, 6 Mar 2006 15:23:44 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <duhglq$6tf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <duh37a$7i4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bnq122.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1141655035 7087 83.29.6.122 (6 Mar 2006 14:23:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Mar 2006 14:23:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:372000
    [ ukryj nagłówki ]

    Kropelka [###k...@b...gmail.com.###] napisał:


    Uszkodzona lodówka jest towarem indywidualnie określonym. Drugiej tak
    samo uszkodzonej przecież nie ma. A więc nie ma możliwości, byś mogła
    się jej domagać. Przecież nie kupią nowej lodówki i tylko dla Ciebie
    nie skopiują rys na niej. Nie możesz również domagać się pieniędzy za
    nieuszkodzoną, skoro takiej nie kupiłaś.

    Są dwa wyjścia. Albo zwrócą Ci pieniądze, albo weźmiesz jakąś inną
    lodówkę. Pieniądze zwrócić mają obowiązek. Reszta, to kwestia ich
    dobrej woli w tym wypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1