eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesprawny sprzęt uszkodził zasilacz › Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
    Date: Fri, 17 Nov 2006 16:52:39 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <ejkm3e$ltc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ejk3a2$e9h$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@c...gdzies.net.pl>
    <ejkdod$r67$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dad105.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1163778990 22444 83.23.3.105 (17 Nov 2006 15:56:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Nov 2006 15:56:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (Windows/20061025)
    In-Reply-To: <ejkdod$r67$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0649-0, 2006-11-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:426838
    [ ukryj nagłówki ]

    Bogdan napisał(a):

    > Dlaczego stary zasilacz nie uszkodził poprzedniej płyty? Stara konfiguracja
    > nadal pracuje.

    Chocby dlatego ze nie pasuje? Nie wiem jaki to zasilacz i jaka plyta,
    czasami niepodlaczenie dodatkowych gniazd skutkuje roznymi problemami.
    Nie twierdze ze tak musialo byc, po prostu moglo... Choc jesli dziala,
    to chyba wychodzi ze nie.

    > Czy myślisz, że wysłałem im to bez uprzedzenia??

    Szczerze? Tak myslalem, bo znam takie przypadki z doswiadczenia.
    Niestety. Ale jesli bylo inaczej to faktycznie czesto wychodzi taniej
    dla sprzedawcy ktory i tak musi zwrocic owe koszta.

    >> No ale wydaje mi sie, ze jesli ktos zglasza niezgodnosc to trzeba by
    >> sprawdzic, czy owa niezgodnosc zeczywiscie wystepuje? Chyba ze sie myle.
    > Trzeba. Tyle, że w tym wypadku jest ewidentna - sprzęt nie działa. Pewnie
    > mają chęć wysłania tego do producenta co znacznie przeciągnie sprawę.
    > Za niezgodność odpowiada sprzedawca nie producent - prawda? I nie może tego
    > uzależniać od zdania strony trzeciej - gdzieś był podobny zapis ale mi się
    > zgubił, pomoże ktoś?

    Oczywiscie, jednak jesli okazaloby sie ze plyta jest spalona (np. przez
    podlaczenie nieprawidlowe lub niekompatybilnego zasialacza) to wina juz
    lezy po stronie kupujacego. Chodzilo mi o takie sprawdzenie. Jesli plyta
    jest faktycznie martwa, to sprzedawca dojdzie do tego bardzo szybko i
    nie bedzie problemu z gwarancja czy jakimkolwiek innym trybem.

    > W zasadzie mogłem oddać na zasadzie zwrotu zakupów internetowych w ciągu 10
    > dni i zamówić sobie drugą.

    No tego to nie jestem pewien, bo jesli sprzet zostalby przez Ciebie
    uszkodzony (zalozmy) to wtedy te 10 dni nie przysluguje.

    >> Raczej nie przejdzie ani jedno, ani drugie. Probowac zawsze mozna.
    > Rozmawiałem ze sprzedawcą i już wiem, że gwarancja na zasilacz przejdzie.

    I tez dobrze ;) Widac ze poza gwarancja sama w sobie wazna jest podstawa
    i podejscie sprzedawcy.

    > Przekopałem i "wyrok" ostateczny nie zapadł... mogą, nie mogą....

    No wlasnie...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1