  • Data: 2006-11-17 21:34:12
    Temat: Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
    Od: "Bogdan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tobi" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ejkih7$cn0$3@news.onet.pl...
    >A może to zasilacz uszkodził płytę? Zwykle tak się dzieje. Skąd wiesz, że
    >nowy zasilacz ma 400W? Jaka to firma? Podpowiedź: napis 400W nie świadczy o
    >takiej mocy.
    >
    > Tobi

    NTG ale odpiszę:
    Wiem, że napis 400W jest to moc maksymalna i to do uzyskania w przypadku
    dobrych zasilaczy. Z zaobserwowanych przypadków wiem, że jeżeli zasilacz
    pali płytę to przynajmniej 2 kondensatory zachodzą w ciążę i pada coś
    jeszcze (grafika, pamięć, raz na 100 procesor)
    To był zwykły Q-TEC Dual, kilka takich zasilaczy przeszło przez moje ręce i
    nie miałem z nimi problemów. Jakość/cena b. zadowalająca jak dla mnie.

    Może jakieś sugestie/wnioski bliżej związane z prawną strona wątku? PLS.

    pozdrawiam,
    Bogdan