eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesprawny sprzęt uszkodził zasilacz › Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
  • Data: 2006-11-18 22:22:04
    Temat: Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
    Od: "Bogdan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:Pine.WNT.4.64.0611180117160.3888@athlon64...
    > On Fri, 17 Nov 2006, Przemyslaw Osmanski wrote:
    > Czekaj. Z czego wynika obowiązek poniesienia kosztów *zwrotu* przez
    > sprzedawcę?
    > Jasnym jest, że nie może obnizyć kwoty ew. zwrotu pieniedzy o wartość
    > własnej wysyłki. Ale zwrot?
    > Można by posłać specjalnie zamówionym oddziałem kawalerii konnej, nie?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ustawa
    z dnia 27 lipca 2002 r.
    O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego.

    Art.8
    1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
    doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo
    wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają
    nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
    towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a
    także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny
    sposób zaspokojenia.
    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1