eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesprawny sprzęt uszkodził zasilacz › Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
  • Data: 2006-11-17 15:52:39
    Temat: Re: Niesprawny sprzęt uszkodził zasilacz
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bogdan napisał(a):

    > Dlaczego stary zasilacz nie uszkodził poprzedniej płyty? Stara konfiguracja
    > nadal pracuje.

    Chocby dlatego ze nie pasuje? Nie wiem jaki to zasilacz i jaka plyta,
    czasami niepodlaczenie dodatkowych gniazd skutkuje roznymi problemami.
    Nie twierdze ze tak musialo byc, po prostu moglo... Choc jesli dziala,
    to chyba wychodzi ze nie.

    > Czy myślisz, że wysłałem im to bez uprzedzenia??

    Szczerze? Tak myslalem, bo znam takie przypadki z doswiadczenia.
    Niestety. Ale jesli bylo inaczej to faktycznie czesto wychodzi taniej
    dla sprzedawcy ktory i tak musi zwrocic owe koszta.

    >> No ale wydaje mi sie, ze jesli ktos zglasza niezgodnosc to trzeba by
    >> sprawdzic, czy owa niezgodnosc zeczywiscie wystepuje? Chyba ze sie myle.
    > Trzeba. Tyle, że w tym wypadku jest ewidentna - sprzęt nie działa. Pewnie
    > mają chęć wysłania tego do producenta co znacznie przeciągnie sprawę.
    > Za niezgodność odpowiada sprzedawca nie producent - prawda? I nie może tego
    > uzależniać od zdania strony trzeciej - gdzieś był podobny zapis ale mi się
    > zgubił, pomoże ktoś?

    Oczywiscie, jednak jesli okazaloby sie ze plyta jest spalona (np. przez
    podlaczenie nieprawidlowe lub niekompatybilnego zasialacza) to wina juz
    lezy po stronie kupujacego. Chodzilo mi o takie sprawdzenie. Jesli plyta
    jest faktycznie martwa, to sprzedawca dojdzie do tego bardzo szybko i
    nie bedzie problemu z gwarancja czy jakimkolwiek innym trybem.

    > W zasadzie mogłem oddać na zasadzie zwrotu zakupów internetowych w ciągu 10
    > dni i zamówić sobie drugą.

    No tego to nie jestem pewien, bo jesli sprzet zostalby przez Ciebie
    uszkodzony (zalozmy) to wtedy te 10 dni nie przysluguje.

    >> Raczej nie przejdzie ani jedno, ani drugie. Probowac zawsze mozna.
    > Rozmawiałem ze sprzedawcą i już wiem, że gwarancja na zasilacz przejdzie.

    I tez dobrze ;) Widac ze poza gwarancja sama w sobie wazna jest podstawa
    i podejscie sprzedawcy.

    > Przekopałem i "wyrok" ostateczny nie zapadł... mogą, nie mogą....

    No wlasnie...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1