    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesprawdzone procesory
    Date: Tue, 24 Oct 2006 19:29:29 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail p...@c...gdzies.net.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Myslisz jak typowy polak, ze wszystko jest od razu oszustwem.

    ja? Ja zapytałem o aspekt prawny, a cała grupa zaczeła pisać, zeby nie
    kupowac bo na 99% niesprawne.

    > A na
    > dobra sprawe jaka masz gwarancje, ze ktos kto wystawia na licytacji
    > urzadzenie jako sprawne nie przesle za miast niego cegly? A podane
    > dane beda nieprawdziwe?

    zadnej, aczkolwiek jeszcze mi sie nie zdarzyło. I nigdy nikogo o to nie
    podejrzewałem.

    > Moze od razu powinni allegro zdelegalizowac?

    bo?

    > Qrcze pachnie mi to ideologia godna naszych obecnych rzadzacych.
    > Wszedzie spisek.

    ale ty ten spisek gdzies widzisz...

    > IMHO nie mozna jednostkowych sytuacji przypisywac do calosci!

    ja tak nie robię. UWazam tylko ze jezeli ktos sprzedaje jakis przedmiot
    piszac ze niesprawdzony, to jedynym usprawiedliwieniem takiego opsiu mógłby
    byc fakt, aby w razie niedziałania danego urzadzenia kupujacy nie wystawił
    od razu negatywa, tylko odesłał i dostał zwrot pieniedzy. Nie zgadzam sie z
    takim postepowaniem, ze piszemy: niesprawdzony i dalej juz sprzedajacego
    nie interesuje czy działa, czy tez nie, i nie ma obowiazku przyjecia
    zwrotu. Kapisz?

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier