  • Data: 2006-10-24 20:47:15
    Temat: Re: Niesprawdzone procesory
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):
    > ja tak nie robię. UWazam tylko ze jezeli ktos sprzedaje jakis przedmiot
    > piszac ze niesprawdzony, to jedynym usprawiedliwieniem takiego opsiu mógłby
    > byc fakt, aby w razie niedziałania danego urzadzenia kupujacy nie wystawił

    Wiec Ci odpowiadam po raz któryś:
    Nie jest takie cos zabronione. A co nie jest zabronione, jest dozwolone.
    Określenie 'niesprawdzony' oznacza ze stan techniczny nie jest znany,
    wiec z racji tego nie możesz nieć żadnych roszczeń w stosunku do
    sprzedającego. Rozumiesz? Czy będziesz pytał tak długo, az uzyskasz
    odpowiedz jaka Ty chcesz?

    > od razu negatywa, tylko odesłał i dostał zwrot pieniedzy. Nie zgadzam
    sie z
    > takim postępowaniem, ze piszemy: niesprawdzony i dalej juz sprzedajacego
    > nie interesuje czy działa, czy tez nie, i nie ma obowiazku przyjecia
    > zwrotu. Kapisz?

    A ja sie zgadzam. Opis 'niesprawdzony' skutkuje cena nizsza wielokrotnie
    od sprawdzonego. Twoja decyzja czy kupisz owy tanszy przedmiot czy
    'sprawdzony' ale w cenie wiele wyzszej. Sprzedawca wystawia taki towar
    aby go sprzedac w stanie 'jaki jest', a nie daje go do sprawdzenia
    kupujacemu ktory liczy ze w razie okazania sie ze towar jednak jest
    niesprawny to sobie go zwroci.

    I tak jak juz wielokrotnie pisalem, nie wchodze w intencje
    sprzedajacego, czy sprzedaje uszkodzone przedmioty z rozmyslem jako
    'niesprawdzone' czy sa one faktycznie niesprawdzone.
    Tak samo jakbys kupowal samochod i sprzedawca poinformuje cie ze ilosc
    paliwa w zbiorniku jest niesprawdzona (a np. wskaznik nie dziala), nie
    mozesz miec pretensji ze nie przejechales po zakupie np. 100 km bez
    tankowania tylko np. 2... :/

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --