  • Data: 2006-10-22 21:15:01
    Temat: Re: Niesprawdzone procesory
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:22102006.7AD86889@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail'a p...@c...gdzies.net.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > czyli mozna sprzedac jakąkolwiek rzeczy która jest uszkodzona, wystarczy
    > napisac ze jest niesprawdzona? A wtedy dla kupujacego jedyną szansą zwrotu
    > jest udowodnienie mi ze byłem swiadom uszkodzenia?

    Wg mnie wlasnie tak mozna z tego wzgledu ze Ty kupujac rzecz opisana jako
    niesprawdzona przyjmujesz ryzyko z tym zwiazane.
    Chcesz sie bawic lubisz hazard kupujesaz taki procesor wiedzac ze albo moze
    dzialac albo moze nie dzialac
    Ktos kto potrzebuje sprawny procesor kupi na aukcji w ktorej wyraznie
    napisano albo aukcja wyraznie jest oznaczona jako sprawna/e