  • Data: 2006-10-24 11:12:33
    Temat: Re: Niesprawdzone procesory
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cały czas bede podkreslał, ze chodzi mi o podejscie stricte prawne. To, ze
    > takie czesci prawdopodobnie sa uszkodzone, to ze mozna to wywnioskowac
    > rozmawiajac ze sprzedajacym itd to wszystko jest jasne - mnie chodzi o
    > stricte prawne podejscie. Czy w taki sposób mozna bez ryzyka sprzedawac
    > zepsute czesci?

    Z tym ze jesli kupujacy dowiedzie ze wiedziales o tym ze procek jest
    uszkodzony a teraz sprzedajesz go jako niesprawdzony to juz bedzie oszustwo
    Moze byc np tak ze na aukcji kupisz jako uszkodzony a pozniej wystawiasz
    jako neisprawdzony
    dowod oszustwa prawie ewidentny (prawie bo zawsze mozna powiedziec ze to nie
    ten procesor)
    Na aukcji musiały by byc numery seryjne.