  • Data: 2009-10-19 08:12:21
    Temat: Re: Niespłacona pożyczka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Każdy bank z ofertą linii kredytowej na starcie.

    Nieprawda, oferty banków zawierają opłatę za udzielenie takiej linii,
    zwykle 1-2%, minimum 50-200zł. Nadal proszę o wskazanie takiego banku,
    gdzie mogę przyjść z ulicy i wziąć 3000zł na 10 dni za 14zł.

    > W banku.

    Którym?

    > [ciach]

    > Ćwierć lichwy ;)

    A jest też ćwierć ciąży?

    > Co miałeś z matematyki?

    Niech będzie - 2,50zł.

    > Przy 480% odsetek za jeden dzień od 3000zł wyjdzie około 40zł.
    >
    > 2zł będzie przy legalnym (poniżej 25%) oprocentowaniu.

    No to 2,50zł - jestem lichwiarz? :)

    > Kombinuj dalej.
    >
    > Podpowiedź: podłożenie świni przez tego drugiego naciągacza.

    A po co mam kombinować, jak coś wymyśliłeś, to napisz, a wtedy
    zobaczymy jaką to ma wartość. Na razie nic z tego nie wynika.

    --
    Liwiusz