    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Thu, 4 Feb 2010 23:29:14 -0000

    "Zbigniew" <g...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:hkficl$nam$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak to wygląda w praktyce, poza "odczuciami"? Ano tak, że najpierw
    > poszkodowani klienci dostają takie "propozycje nie do odrzucenia" - a
    > potem
    > wiadoma Pani przechwala się: "patrzcie, przecież mam tak mało `negatywów'!
    > Co
    > on chce ode mnie, skoro taka jestem wspaniała, jak każdy może sprawdzić?"

    Ale (ze tak nieladnie napisze) co obchodza cie inni?
    Ja caly czas bylem przekonany, ze chcesz tego towaru. Jesli nie chcesz a ona
    zgodzila sie na zwrot 100% kasy to wierz mi ale ja nie pojmuje w czym
    problem!

    > Przepraszam: dla mnie taki sposób "zapobiegania opiniom negatywnym" jest
    > raczej wstrętny i żenujący. Należy to raczej robić dbając o zadowolenie
    > klienta, niż szantażując go: "oj, nie wystawiaj, bo inaczej zacznę
    > naliczać
    > `składowe' ".

    To byla moim zdaniem, ugoda, po co sie zrec, jak mozna to zlatwic w kilka
    minut: cofassz komnetarz ja zwracam kase, potemwymieniamy sobie maile z
    "grzecznosciami". Koniec kropka, ty nie ponisz zadnych kosztow ona nie ma
    negatywa, dwie strony happy:))
    Ja bym tak zrobil:)