eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.
    nl!feeder.news-service.com!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!npeersf02.ams.highwinds-media.com!newsfe10.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for
    -mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <f...@z...googlegroups.com>
    <6...@n...onet.pl>
    <d...@u...googlegroups.com>
    <hkeotn$e9h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <8...@c...googlegroups.com>
    <hkepsg$gal$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <e...@u...googlegroups.com>
    <1qGan.150503$6V1.124017@newsfe30.ams2> <hkfccf$s0g$1@inews.gazeta.pl>
    <pWHan.5162$qX3.1612@newsfe10.ams2> <hkficl$nam$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <hkficl$nam$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Lines: 41
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <cLIan.5165$qX3.1196@newsfe10.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe10.ams2 1265326152 86.3.152.238 (Thu, 04 Feb 2010 23:29:12 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 04 Feb 2010 23:29:12 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Thu, 4 Feb 2010 23:29:14 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626501
    [ ukryj nagłówki ]


    "Zbigniew" <g...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:hkficl$nam$1@inews.gazeta.pl...
    >> > Przepraszam bardzo: zwrot pieniędzy winien być BEZWARUNKOWY. Tak więc
    >> > tu
    >> > będziemy się "pięknie różnić" - bo ja nie uznaję szantażu, i mu nie
    >> > ulegnę.
    >> >
    >> > To tyle.
    >>
    >> I tu nie masz racji!
    >> To byla propozycja ugody. Cofnij wasc komentarz ja oddam ci cala kase.
    >> Moim
    >> zdaniem popelniles blad nie przyjmujac tego, ja tego w kategori szantarzu
    >> nie widze.
    >> Ale to moje odczucie.
    >
    > A jak to wygląda w praktyce, poza "odczuciami"? Ano tak, że najpierw
    > poszkodowani klienci dostają takie "propozycje nie do odrzucenia" - a
    > potem
    > wiadoma Pani przechwala się: "patrzcie, przecież mam tak mało `negatywów'!
    > Co
    > on chce ode mnie, skoro taka jestem wspaniała, jak każdy może sprawdzić?"

    Ale (ze tak nieladnie napisze) co obchodza cie inni?
    Ja caly czas bylem przekonany, ze chcesz tego towaru. Jesli nie chcesz a ona
    zgodzila sie na zwrot 100% kasy to wierz mi ale ja nie pojmuje w czym
    problem!

    > Przepraszam: dla mnie taki sposób "zapobiegania opiniom negatywnym" jest
    > raczej wstrętny i żenujący. Należy to raczej robić dbając o zadowolenie
    > klienta, niż szantażując go: "oj, nie wystawiaj, bo inaczej zacznę
    > naliczać
    > `składowe' ".

    To byla moim zdaniem, ugoda, po co sie zrec, jak mozna to zlatwic w kilka
    minut: cofassz komnetarz ja zwracam kase, potemwymieniamy sobie maile z
    "grzecznosciami". Koniec kropka, ty nie ponisz zadnych kosztow ona nie ma
    negatywa, dwie strony happy:))
    Ja bym tak zrobil:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1