eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie... › Re: Niesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie...
  • Data: 2004-09-22 22:11:57
    Temat: Re: Niesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news.tpi.pl" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cisdvb$qmg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem ze kolega Robert popiera niedotrzymywanie umow ( chociazby
    > slownych) oraz wyludzanie pieniedzy przez komitywe spoldzielni z firma
    > rozliczajaca ogrzewanie.

    Drogi słuchaczu. Ja nie popieram niedotrzymywania umów. Ale skoro już jej
    nie dotrzymano, to popieram taki sposób, który da w wyniku rozwiązanie w
    miarę najbliższe prawdzie. Ponieważ nie ma możliwości stwierdzenia, czy nasz
    kolega w okresie, gdy podzielnika u niego nie było, bardziej oszczędzał, czy
    mniej oszczędzał, to rozsądnie rzecz ważąc najbezpieczniej przyjąć, że
    oszczędzał średnio. Tak przyjęła spółdzielnia i w tym zakresie podzielam jej
    pogląd.

    Przyjęcie, że to nie jego wina, ze przez 41 dni nie miał podzielnika i w
    dalszej konsekwencji nie obciążenie go tymi dodatkowymi kosztami prowadziło
    by do sytuacji, gdy zakładamy - moim zdanie w sposób nieuprawniony - że
    przez te 41 dni nie zużywał on ciepła w ogóle. W wyniku takiego założenia za
    ogrzewanie tego mieszkania w ciągu tego czasu zapłaciły by pozostałe osoby z
    budynku, co wydaje mi się zdecydowanie mniej uzasadnione.

    W tej sytuacji nie ma innego wyjścia, jak przyjęcie średniej. I zarzucanie
    zarządowi spółdzielni "wyłudzania pieniędzy" jest nieuzasadnione dostępnymi
    dowodami.