eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie... › Re: Niesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie...
  • Data: 2004-09-26 11:18:03
    Temat: Re: Niesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:BD78DB9A.6F05%john_smith@onet.pl...

    > A tak na marginesie, jak ktos ma podzielniki w kuchni, to za gotowanie
    > wlasnego zarcia zaplaci w sezonie grzewczym spoldzielni dodatkowe
    pieniadze.
    > Nawet jak grzejnik zakrecony, to i tak tej cieczy ubedzie. Rozwiazanie
    > idealne na miare naszych wspanialych polskich realiow.

    Przejrzyj w google grupę podług klucza "podzielniki" i moje nazwisko. temat
    wraca jak bumerang. nie chce mi się jeszcze raz tych wywodów pisać, tym
    bardziej, że to długie. W skrócie, sam podzielnik nie jest miernikiem tylko
    "CZYMŚ". To "COŚ" i tak ciepła zużytego nie mierzy. Więc nie ma sensu
    wałkować, czy mniej, czy bardziej nas oszukują. jest to po prostu jakiś tam
    sposób podzielenia kosztów pomiędzy współkorzystających. I ma mniej więcej
    tyle samo wad, co podział proporcjonalnie do powierzchni albo objętości
    mieszkać, czy też wreszcie podział "na osobę".