eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie... › Re: Niesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie...
  • Data: 2004-09-22 17:48:51
    Temat: Re: Niesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie...
    Od: "news.tpi.pl" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:cir849$m3c$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Artur Ch." <f...@f...de> napisał w wiadomości

    > Zresztą odnosząc się do obydwu postów, to akurat wina tu nie ma nic do
    > rzeczy. Liczy się fakt, że założono później.

    Wina , nie wina.Za to ze instalator niesolidny - rozliczenie nastapilo nie z
    pomiaru ( gdyby pomierniki zostaly
    zalozone w pierwszym niedotrzymanym terminie ) a z wartosci szacunkowych,
    ktore sa srednimi nieuwzgledniajacymi,czy ktos oszczedza czy marnuje cieplo.
    I niekoniecznie ma to zwiazek z faktycznym zuzyciem. Nie wiem ile byloby do
    zaplaty , jakby laskawy pan instalator przyszedl np: w lutym, pod koniec
    sezonu, a ja za oszczedzanie energii cieplnej dostalbym slona doplate.
    Rozumiem ze kolega Robert popiera niedotrzymywanie umow ( chociazby
    slownych) oraz wyludzanie pieniedzy przez komitywe spoldzielni z firma
    rozliczajaca ogrzewanie.
    Pozdrawiam
    Sluchacz.