  • Data: 2007-09-28 10:40:18
    Temat: Re: Niescislosci przedmiotu z opisem na allegro, co robic?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MT wrote:

    > Chyba niedoczytales opisu
    >
    > "Dodatkowo dla osoby która zdecyduje sie kupić moją konsole jest mase
    > niespodzianek tzn.: -kilka gier (PES 5, Colin 2005, DOOM 3,Oddworld
    > Munchs,GTA San Andreas a takze widoczny na fotkach Splinter Cell )"
    >
    > Licytowales konsole a gierki dostales jako gratisy w opisnie nie ma mowy o
    > tym jakie to gry i czy sa oryginalne.
    > Wiec na dobra sprawe to twoja wina ze nie czytasz ze zrozumieniem opisow.

    Jak dla mnie opis mówi wyraźnie że razem z konsolą są sprzedawane w/w gry,
    niezależnie czy zostały nazwane gratisem, niespodzianką czy prezentem od
    św. Mikołaja. I chyba normalne jest że spodziewa się że jest to legalny
    towar.

    Jeżeli kupujesz samochód, który potem stracisz bo okaże się kradziony, to
    co, sprzedawca jest czysty bo nie mówił nic że samochód jest niekradziony?

    p. m.