  • Data: 2005-06-28 22:31:09
    Temat: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > IMO argument o "potrąceniu strat" z innego twojego postu
    > wygladał mi dobrze na gruncie prawa cywilnego.

    Niezupełnie. Potrącać, o ile dobrze pamiętam, mozna nalezności
    bezsporne. A tym przypadku jedna strona żąda odszkodowania, a druga...
    na 100,1% je zlekceważy. Pozostaje sąd i kilka lat oczekiwania.

    > Dopiero teraz zacząłem się zastanawiać czy takie "potrącenie"
    > nie podpadnie pod VAT i dochodowy...
    > Ech... :[

    VAT? A przychody z odszkodowania są wpływem ze sprzedaży?;-)

    [...]
    > ...ale to nieprawda. Usługa kończy się wtedy kiedy się kończy
    > i wykonawca ma 7 dni na wystawienie faktury...

    Usługi telekomunikacyjne nie podlegają tym rygorom.

    M.