  • Data: 2005-06-28 23:21:18
    Temat: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Bo normalnie to po miesiącu miałbyś wpis w rejestrze niesolidnych
    > płatników, bank wypowiedziałby ci umowy kredytowe i zamknął wszystkie
    > karty, o wzięciu jakiejkolwiek pożyczki, czy wynajęciu lokalu, samochodu
    > mógłbyś zapomnieć. Elektrownia przed podpisaniem umowy zażądałaby
    > depozytu, a o telefonie to mógłbyś tylko pomarzyć.

    Ale w tej samej bajce próba regularnego wyłudzania należności za usługi
    telekomunikacyjne skonczyłaby sie wypłaceniem odszkodowania w wysokości
    kilkusetkrotnej kwoty "rzekomych" należności, a sąd rozpatrzył by sprawę
    w przeciągu miesiąca, a nie sześciu lat. Elektrownia nie wystawiałaby mi
    w grudniu rachunków za listopad następnego roku i tak dalej i tak
    dalej.. A bank nie żądał by kwitu "o zatrudnieniu na czas nieokreślony",
    tylko normalnej historii kredytowej.

    Jaki naród taki kapitalizm :-P

    M.