  • Data: 2005-06-28 23:06:10
    Temat: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d9sijs$7lj$1@inews.gazeta.pl...
    > Cavallino wrote:
    >>

    >> Nie pomyliłeś adresata?
    > nie.

    Chyba jednak.
    Mój provider - TPSA nie dostaje zapłaty do momentu rozstrzygnięcia
    reklamacji - o ile wiem takie prawo mam.
    A faktury poprawia bez gadania.

    > a życie swoje.
    > firma odetnie ci internet i powie, że usługę wykonała, a ty nie zapłaciłeś
    > w całości. i co im zrobisz.

    Płaci się zazwyczaj z dołu.
    Więc ja poszukam nowego providera, a ten niesolidny będzie latami próbował
    odzyskać ode mnie nierozliczoną zapłatę za ostatni okres, którą zatrzymam do
    czasu wypłaty odszkodowania....