  • Data: 2003-01-20 22:22:00
    Temat: Re: Niepłacący lokator a eksmisja
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek będziemy robić komisyjne wejście do lokalu to napiszę, jak to
    wyglądało. Policja oczywiście powiedziała, że nie będzie uczestniczyć,
    sąsiedzi nie są zainteresowani.
    Dla nas największy problem stanowi zabezpieczenie ruchomości w tym lokalu.
    Od prawnika wiem jak ciekawie przebiegają sprawy w sądzie, gdy najemca sądzi
    właściciela lokalu o to, że ukradł mu drogocenne przedmioty. My bierzemy
    aparat foto, kamerę, kilku świadków "z łapanki" i naszego prawnika. Kilka
    godzin zajmie nam spisywanie protokołu z tego, co w lokalu zastaliśmy
    /garnek emaliowany 20cm poobijany, taboret bez jednej nogi, slipy męskie
    mało używane............/. Mam nadzieję, że lokator się nie zjawi i nie
    będzie utrudniał albo nie przyjedzie z TVP.
    A swoją drogą: po co ci lokatorzy płacą? Sami, bez zgody właściciela mogą
    się zameldować, wyeksmitować ich właściwie nie można, bo gmina nie ma lokali
    zastępczych, zaległości czynszowych najczęściej nie ma z czego ściągnąć
    pomimo wyroku sądowego. Komornicy za czynności chcą niebotyczne sumy... To
    jest taka nasza polska paranoja.
    W piątek napiszę, jak było.

    Pozdrawiam

    Wiewióra