  • Data: 2003-05-09 21:27:56
    Temat: Re: Nieodpowiedzialne zachowanie sędziny.
    Od: Kloss <k...@u...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Gołaszewski wrote:

    > A chcieli warunkowo umorzyć...

    Teraz brzmi to fajnie. Nikt z Was jednak nie zrozumial, ze ta
    (k***a) adwokat nie powiedziala mi na czym to polega. Gdyby mi powiedziala,
    to bylo by swietnie - bo nie mam czasu na takie rzeczy.

    A skoro juz zaszly nieprawidlowosci to wole wykazac wszystkie bledy
    i miec je do kogo zaniesc... proste?

    Prosze o pomoc.

    --
    Krzysztof Antoń