  • Data: 2005-03-07 12:24:47
    Temat: Re: Nieoddana pożyczka
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kurson" <k...@g...pl> napisał

    > Dodam, że niestety na potwierdzenie faktu pożyczki mam ewentualnie tylko
    > zeznania świadków (mojej żony, która była przy pożyczce i znajomych,
    > którzy
    > wiedzą o tym zarówno od nas, jak i od pożyczkobiorcy).
    >
    > Liczę na jakąś wskazówkę.

    Skoro nie masz dokumentow, to ta osoba - jesli jest przebojowa -
    moze nawet odwrocic sytuacje i powiedziec, ze to Tobie
    pozyczyla pieniadze i nie chcesz oddac.

    Tez moze przedstawic swiadkow - coz to za problem?

    Poza tym czy warto narazac znajomych na wizyty na Policji,
    ciagnac ich po sadach?

    Jesli to kilkaset zlotych - da sie przezyc - to bym raczej olal
    sprawe... Nie masz dokumentu potwierdzajacego
    fakt zaciagniecia przez nia pozyczki - kazdy sad to uwali,
    bo dokument to swietosc... Poza tym to duzo stresow...
    Olac...

    Neko