  • Data: 2005-03-07 12:07:50
    Temat: Nieoddana pożyczka
    Od: "kurson" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam taką nieciekawą sytuację:

    Znajoma mojej żony pożyczyła od nas kilkaset złotych, których na 99,9% nie
    ma zamiaru oddać.
    Wyczerpałem wszelkie pokojowe środki, nacisk rodziny, znajomych - bez
    rezultatu. Nie pozostaje mi nic innego jak rozpocząć jakąś drogę prawną. I
    tu mam pytanie do Was:

    Co i gdzie powinienem zgłosić? Na policji oszustwo, wyłudzenie? A może coś
    jeszcze innego?

    Dodam, że niestety na potwierdzenie faktu pożyczki mam ewentualnie tylko
    zeznania świadków (mojej żony, która była przy pożyczce i znajomych, którzy
    wiedzą o tym zarówno od nas, jak i od pożyczkobiorcy).

    Liczę na jakąś wskazówkę.

    Pozdrawiam
    Darek