  • Data: 2008-10-18 17:00:28
    Temat: Re: Nieobecności w szkole
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > O ile nie ma 18 lat.
    > Potem, bez zgody dziecka nie masz prawa udzielić rodzicowi żadnych
    > informacji o postępach w nauce.
    > Przyjmij to do wiadomości i zacznij stosować, zanim któreś "dziecko" nie
    > narobi ci kłopotów.

    Zaznaczam od razu, ze za stary jestem na takie numery ;)

    Ale sytuacja - uczen dostaje od rodzicow kieszonkowe (konsekwentnie od
    roku 100zl co miesiac, na podstawie ustnej umowy), nauczyciel ujawnia
    rodzicom oceny, rodzice przestaja wyplacac pieniadze.

    Jest jakas podstawa, zeby szkola/nauczyciel wyplacal te 100zl w
    zastepstwie rodzicow?

    gacek