    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieobecności w szkole
    Date: Sat, 18 Oct 2008 16:20:53 +0200

    W wiadomości news:gdcq8h$cfc$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > A ja wcale nie twierdzę, że nie może, albo że mu nie wolno, albo że musi
    > nieklasyfikować.
    A ja nie twierdzę, że ty twierdzisz, tylko - jak napisałem (chyba dość
    wyraźnie?) - zwracam uwagę.
    Chcę, żebyś miał świadomość faktycznego znaczenia treści przepisu.

    > Nic się nie zapętliłem.
    Widocznie zapętliłeś się tak bardzo, że aż straciłeś czucie. ;)

    > Do dnia dzisiejszego nie ma żadnej definicji co to jest usprawiedliwienie
    > usprawiedliwione lub jak wolisz masło maślane.
    > Ani nigdzie nie ma jakiegokolwiek przepisu dającemu nauczycielowi
    > jakiekowiek prawo oceniania jakichkolwiek usprawiedliwień.
    > To rodzic usprawiedliwa,
    A pełnoletni uczeń? Już o tym zapomniałeś?

    > a nauczyciel przyjmuje do wiadomości i tyle może, bo nikt mu na nic więcej
    > nie pozwolił.
    Nikt mu nie zabronił.
    Co nie zabronione to dozwolone.
    Nikt mu też nie nakazał przyjęcia do wiadomości ani usprawiedliwienia.
    Prowadzisz bezsensowne dywagacje i międlisz ciągle te same, nieprawdziwe
    pseudoteorie.

    > To, że nauczycielowi się wydaje, że jest panem i władcą to jego sprawa.
    > A że rodzicom nie chce się szarpać i ustawić ich z powrotem na podłodze,
    > to inna. Więc z czasem utrwaliło się przekonanie, że jednak tak jest.

    > Poucz trochę w szkołach za granicą to wrócisz na właściwą pozycję.
    > przy czym wcale nie mam tu na mysli szmaty do podłogi, ale tego kto służy,
    > a nie jest po to by mu słuzono.
    Rada za radę - poucz gdziekolwiek a póki co nie pisz o czymś, na czym sie
    nie znasz.
    Mówimy o szkole polskiej tu i teraz. Czynienie odniesień do szkoły za
    granicą jest bez sensu.
    Spytam jeszcze za jaką granicę chciałbyś mnie posłać po te doświadczenia, bo
    konkretne wypowiedzi nie są twoja mocną stroną? Może Sudan? Afganistan?

    --
    Jotte