  • Data: 2008-10-18 14:33:32
    Temat: Re: Nieobecności w szkole
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gdcqm4$3hf$8@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > jak dla mnie to usprawiedliwianie osób dorosłych to pomyłka.
    I masz prawo do swego w tej materii zdania, jednak ono nie czyni niczego.
    Jak już się dowiedziałeś usprawiedliwienie albo nie nieobecności może mieć
    zasadniczy wpływ na ocenianie i w konsekwencji na klasyfikację.
    Rozporządzenie o ocenianiu itd. nie różnicuje uczniów na pełno- i
    niepełnoletnich i stosuje się także do tych pierwszych.

    > jeszcze raz, było w poście wyżej.
    > statut szkoły może określić, że usprawiedliwienia mają byc np. pisemne
    > niedochowanie tego przez dorosłego ucznia spowoduje, że nieobecność będzie
    > nieusprawiedliwiona i tyle.
    Żadne tyle.
    Statut jest aktem niższej rangi niż rozporządzenie.
    Statut może też takich zapisów (z różnych przyczyn) zwyczajnie nie zawierać.

    > Na tej kartce równie dobrze może napisać, że nie był bo miał sraczkę.
    > Ma to tylko zrobić i przynieść.
    Oszalałeś??? Przynieść???

    --
    Jotte