  • Data: 2008-04-10 06:23:11
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 00:17:44 +0200, Jotte napisał(a)
    w:<news:ftjfa6$3tb$1@news.dialog.net.pl>:

    > nauczycielem który ma porządny zawód zapewniający przyzwoite stabilne środki
    > utrzymania i który wie, że belferka jest dla niego w gruncie rzeczy
    > uprzejmością dla uczniów i rodziców, działalnością hobbystyczną i
    > charytatywną.
    > Przydałoby ci się takie doświadczenie.

    Zupełnie się z tym zgadzam.

    Dodam jeszcze, że skoro posyłam dziecko do konkretnej szkoły, przed oblicze
    konkretnego nauczyciela, to oznacza, że w mojej ocenie osoba ta ma większą
    ode mnie wiedzę i doświadczenie i *proszę*, żeby to przekazała mojemu
    dziecku. Taka sytuacja wręcz implikuje szacunek i duży kredyt zaufania -
    czym jesteśmy, ja i moje dziecko - zobowiązani tego nauczyciela od razu na
    wejściu obdarzyć.

    --
    Quid leges sine moribus?