  • Data: 2008-04-10 18:16:09
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftkp82$1rt$1@mx1.internetia.pl LM <l...@g...pl>
    pisze:

    > Ja pierdzielę - naprawdę masz poczucie humoru ;-)
    > Zejdź na ziemię.
    On chyba miał na myśli, że tak _powinno_ być.
    Relacja mistrz-uczeń jest najbardziej efektywnym narzędziem edukacji i
    wychowania, jednocześnie mogącym tworzyć łańcuch ciągłości postaw, idei,
    metod itp.
    Oczywiście nie do zrealizowania w masowej produkcji absolwentów, choć
    istnieją pewne sposoby protezowania tego kalectwa.
    Nie zawsze też i nie na każdym etapie procesu dydaktyczno-wychowawczego jest
    sens stosować takie środki - po cóż używać złota do produkcji pługów?

    --
    Jotte