  • Data: 2008-04-02 22:42:20
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ft0s1i$su6$1@inews.gazeta.pl witek

    > To są nieistotne i głupie pytania.

    bo?
    kto zmusi lekarza do wystawienia jakiegos papierka jak nie musi.

    > To już sobie sam pomyśl, jak cię lekarz POZ wyśle na mammografię albo
    > USG pochwy.

    Jeszcze mniej wiesz na temat leczenia niż na temat prawa.

    > A ty masz jakieś specjalne wykształcenie lub prawo aby podejrzewać, że
    > przedstawiany ci dokument ma podejrzaną wiarygodność?

    A wiarygodność dokumentu możesz sobie podważać jeśli uważasz, że on jest
    sfałszowany.
    Ja się pytam na jakiej podstawie podważasz wiarygodność zwolnienia od
    ginekologa o ile zwolnienie faktycznie ten ginekolog wystawił.
    Chcesz jako nauczyciel podważać uprawnienia lekarza. Przecież on cię
    wyślemieje na poczekaniu. Nawet na ten temat nie bedzie rozmawiał tylko
    od razu cię spuści.

    > Albo lamer w dziedzinie prawa oświatowego (i nie tylko) doświadczonego
    > nauczyciela.

    na przykład.